9. ožu 2012.

Paleta 15 korektora

Nekoliko puta godišnje, točnije 3-4 imam maniju zvanu eBay. Tada mahnito šaram po bespućima eBaya i kupujem sve i svašta. Vrlina eBaya je što možete naći hrpu jeftinih stvari i velika pouda. Mana, ne dođe vam sve uvijek doma. To je jedini razloga zašto za nikog ne naručujem ništa sa eBaya, jer ne mogu garantirat.CAM_0564

Ebay je često i mjesto apsurda. Tako vam se može dogoditi da kupite recimo paletu od 15 korektora (cca 10$) i kada otvorite paket nasmijete se do suza jer a pelti piše M.A.C. :-) CAM_0537

Ova paleta nije nešto nepoznato do sada. Velik broj cura je ima. No, ono čega sam se bojala mi se i desilo. Nisu sve palete iste kvalitete. Nekima su korektori kremastiji lagano razmazljivi, nekima nisu. Moji nisu. Danima sam muku mučila sa njima. Nisam znala kako ih upotrijebiti, osim miješati sa podlogom. No i to baš nije bio pun pogodak, jer sam morala stvarno si dati truda dok bi ih rastopila. CAM_0549

 Još jedan pogleda na M.A.C.:-)

Na kraju sam krenula na najprimitivniji način – vlažna spužvica i to je bilo to! Tada super funcionira, čak kao podloga a ne samo korektor.

IMG_0745

Druga velika mana ovih korektora je što imaju neki gumeni, masnjikav površinski sloj. Prestrašno, dok njega nisam očistila nisam ništa mogla sa njima radi. Treća velika mana je što nisu svi korektori iste kvalitete. Pogledajte samo na illumiinator i zeleni korektor na prvoj slici swatcha. Ili produžite do zadnje slike, na tamne korektore. Oni su koma, na žalost. Ovaj najtamniji bi bio odličan za konturiranje. Sada, na žalost jedva nešto izvučem iz njega.IMG_0747

 Velika prednost ove palete je što ćete imati zaista velik spektar nijansi korektora koje odlično prekrivaju. Sa njima ste u svako doba godine mirni. Što je za naše prilike drogerijskih nijansi korektora, koje se uglavnom vrte oko kombinacije light, medium i dark ovo je famozna promjena. A i jako jeftina.IMG_0748

Meni je osobno ova paleta odlična za kamuflažu u danima kad izgledam koma ili za videe. No, kad mi se ne da baviti se preciznije sa prekrivanjem hiperpigmentacije, nanijet ću njega jer odlično obavi posao. IMG_0749 S obzirom da je mnogo cura imala zaista super iskustvo sa njme, ipak bi ga preporučila. Na kraju, ako vam bude kao i meni, uvijek možete koristiti vlažnu spužvicu.

IMG_0752

Jeste li isprobali ove korektore? Hoćete li ih kupiti?

Ne zaboravite na završno rođendasko darivanje!

Ugodan vikend!

Love,

Maybe

Broj komentara: 19:

  1. ne bih se usudila naruciti ovako nesto, kad narucujem s e baya uvijek to bude neki nakit, ali ajde ti si se snasla s ovom svojom paletom ipak je na kraju ispalo kako treba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eBay je dosjekli mač, ali za malo para se čovjek može zabavljati! :-)

      Izbriši
  2. ja sam si ju isto narucila.. ali sam upravo radi tih stvari jako dugo oklijevala.. bas me zanima sta ce mi doci :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Htjela sam se zaletit za ovu paletu par puta,ali nekako uvijek kupim nesto drugo.Ono fakat 15 korekrtora za 10 dolara,nema tu greske,uvijek se za nesto mogu iskoristit:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno to, nije savršeno a nije ni za baciti!

      Izbriši
  4. Uredno obnavljam ovu paletu i to po 7$ od stalnog sellera i solidna mi je, npr mogu reći s obzirom da se radi o proizvodu nižeg cijenovnog ranga da je bar za 70% bolja ova paleta od one Catrice sa onih 5 nijansi korektora u paleti. Nije najbolji proizvod na svijetu ali za te novcu tu količinu i tu prosječnu kvalitetu ja sam zadovoljna ;).

    OdgovoriIzbriši
  5. i ja imam tu paletu,samo moja nije fensi MAC hehe :P ali ocito sam vece srece nego ti pa je moja no name em bila jeftinija (kojih 4$) a sami korektori su fino kremasti i ne pregusti i stvarno odlicno prekrivaju hiperpigmentaciju i podocnjake,jedino mi je zeleni malo vise suh,ali njega ionako ne koristim precesto ;) kad potrosim,svakako kupujem novu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretnice, i ja sam se nadala da će moja biti takva!

      Izbriši
  6. Ma ja još ništa nisam kupila preko e baya ... strah me, ali ne da neće valjati ili nešto nego da ako krenem neću znati stati :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, ogranićiš se sa lovom na računu. tako ja riješavam stvar da se ne zaletim!

      Izbriši
  7. Koliko god da mi ova paleta privlačno izgleda, kad razmislim stvarno ne znam što bih ja radila s 15 korektora :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za cijelu godinu si osigurana sa svim nijansama!

      Izbriši
  8. Uvijek me bilo strah jeftine kozmetike s ebay-a.Odmah si zamislim ,ajme sva cu se osuti po licu bla,bla.Mozda prije narucim dvije palete od e.l.f-a Complete Coverage Concealer, 4 dolara je jedna paletica. Ali opet nikad se nezna mozda narucim i sa ebay-a posto vidim dosta pozitivnih kom.za te palete od cura koje te iste palete imaju...
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  9. Super izgleda.Ja na žalost i dalje zazirem od internet kupovine;)

    OdgovoriIzbriši
  10. joj blaženi ebay :) ja ga volim. imam neko pravilo da selleri ne smiju bit china, taiwan i sl. već USA, UK i ti tu neki blizu pa mi to nekako osigurava da nije neka kineska nekvalitetna kopija. stvarno se da naći dobrih jeftinih stvari, a ovu paletu prvi put susrećem i to je definitvno nešto za mene :) hvala na dobroj ideji! :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Naručila sam sličnu paletu s buyincoins.com nije od mac-a niti ima ikakav naziv, ali je odlična, stvarno pigmentirana i dobro pokriva!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ti je blog,pregledam postove i ima super ideja :D
    Ako zelis posjeti i ti moj blog,pa mozemo pratiti jedna drugu :D
    http://www.embraceoffashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši