15. lip 2013.

Garnier Moisture Match krema za kožu bez sjaja

Garnier Moisture Match za kožu bez sjaja

Zadnjih tjedana moja koža i ja smo na 'vi'. Apsolutno ništa joj ne paše te izgleda mrtvo i beživotno. Čak niti piling nije od pomoći! A onda su mi iz Garniera ponudili da među prvima isprobam Moisture Match kremu za lice namijenjenoj beživotnoj koži kakva je moja trenutno :)
Krema ima predivan miris: svjež, citrusni,  ali ne i preagresivan. Gelasto  je kremaste strukture, no na moju sreću ne guši kožu. Bijele je boje i savršeno se razmazuje na koži.
 Zadnjih tjedana ovisna sam o limunadi

Koža diše. I to je predivno. Ali najljepše od svega što koža ima prirodni sjaj zbog kojeg blista. Što je jako lijepa promjena nakon nezdravog izgleda koji me pratio tjednima :)

Jutarnji makeup u bojama za dobar dan

Spomenula sam strukturu koja nije tipičan gel, već je kombinacija gela i kreme. Meni se ta ideja posebno sviđa jer gel mi nikada dosad nije odgovarao, bila sam ljepljiva od njega. Ova krema mi se savršeno upija i ne ostavlja mi ljepljiv trag na licu. 


Za obranu sam odabrala klasični outfit: crna haljina, šarena ogrlica i naračasta torbica! I Garnier MM za sjaj:-)

 Kremi trebaju doslovno dvije minute da se potpuno upije i lice je spremno za make-up. Čak niti na mojoj mješovitoj koži ne radi razliku na obrazima, koji su normalni, i čelu, koje je masno. Lice mi dobije instant sjaj. Naravno, ne onaj masni, jer krema uopće nije masna, već zdravi, prirodni sjaj :)

Presladak buket moje prijateljice Petre za obranu

Garnier Moisture Match krema dala je hidrataciju koja je mojoj koži očajno nedostajala. Nekad mi dođu tjedni kada moji uobičajeni recepti za hidrataciju ne pomažu. Nema te maske, seruma ili kreme dok se moje lice ne odluči aktivirati. Garnier Moisture Match krema je dala dubinski hidrataciju i svježinu licu. Super novitet na tržištu! I moj ljetni hit.

Garnier Moisture Match krema za kožu bez sjaja

Krema i ja smo provele jedan od najvažnijih dana u mom životu zajedno: dan u kojem sam branila diplomski!

  
Ubrzo vam Garnier i ja spremamo jedno iznenađenjeJ

*U suradnji s Garnierom!  

Love,
Maybe

Broj komentara: 5:

  1. E do sad sam cula da hvale dve od tih novih kremica. Ja planiram da kupim onu za matiranje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupila sam ovu kremuu u verziji za mesovitu i masnu kozu, nesto mi se bas i ne dopada efekat :/ Obecava matiranje, a od matiranja ni M. Super je struktura kreme, bas se lepo maze :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme,ovu kremu definitivno kupujem,imam isti tip koze kao i ti,i moja je u totalnoj komi zadnjih dana,pa ako odgovara tebi,bude i meni ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvuči zanimljivo. Kad dođe u drogerije, bar ću dvije probati jer mi je lice toliko dehidrirano da ne gledam brend nego samo da je izvor vlage za moje lice koje je ubijeno u pojam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno :))) I moja je koža beživotna,morat ću probati! Čestitam na obrani diplomskog,to je velika stvar u životu:))))

    OdgovoriIzbriši