22. srp 2015.

Braun Silk –epil 9 - recenzija

Uglavnom ih mrzimo. Neke ih se lakše neke ih se teže rješavaju. Imamo bezbolne, ali i jako bolne načine. Naravno, pričam o dlačicama koje su nam meti posebno u ljetnim mjesecima.


Kako meni brijanje nije pretjerano omiljena opcija, epilatori su mi puno draži zbog trajnijih rezultata ..što je razlog da ih koristim već godinama, a na bol koju mnogi spominju sam već pomalo oglušila. Ovo je moj treći epilator, ponovo Braun i priznajem da sam konačno naučila zašto treba kupiti skuplje epilatore.



Iskreno, pogled na glavu jeftinijih i skupljih modela mi po ničemu nije odavao razliku. Jedino što su se skuplji modeli se mogli koristiti ispod tuša i što su bili bežični. Silk – epil 9 je moj prvi skuplji model i strašno me zanimala razlika. Vrijedi li on tih novaca ili ne? Jednom kada se naučite na epilatore naučite se i na određenu bol. S vremenom ona postaje sve manje primjetna, ali uvijek prisutna. Neću reći da nema boli s ovim epilatorom, jer ima, posebno na osjetljivijim mjestima poput gležnja ili koljena, ali ta je bol zaista puno manja. Možda ću preciznije reći kada kažem da  sam ovaj epilator bez imalo problema koristila na preponama, kao niti jedan do sada. Da, depilirala sam prepone. I čak mi niti dlačice nisu bile ekstra kratke kakve se preporučuju zbog manje boli. Dvije su još velike novosti koje do sada nisam imala. Epilator koji radi pod vodom, što je zaista praktično! I svjetlo na epilatoru koje je upaljeno kada radi. Svjetlo daje zaista bolji uvid i može se bolje i preciznije vidjeti da li uklonjene sve dlačice ili ne. Od nastavaka, epilator ima nastavak za masažu koji je odličan kod tvrdokornih dlačica koje se nikako ne žele uhvatiti. Te dva nastavka za područje prepona i područje pazuha. Iako sam hrabro uklonila dlačice s prepona, s pazuha ipak neću, jer priznajem, bojim se.


Uz epilator, u paketu su još dva odlična proizvoda. Velika četkica za piling tijela koja s više od 3000 mikro vibracija zaista učinkovito uklanja odumrle stanice s tijela. Tvrdoća četkice je srednja, tako da će učinkovito uklonit sve nečistoće bez bojazni da će biti intenzivna i previše iritirat kožu. Četkica se nastavlja na nastavak tijela za epilaciju.


U mom paketu je bio još jedan zaseban uređaj za čistiti lice. Obzirom da sam potpuno prešla na silikonske uređaje, moram priznati da mi je ovaj došao kao odličan piling lica koje napravim svakih 15-ak dana. Moja zamjerka mu je što piše da uklanja make up, iako bi ja uvijek preporučila uklanjanje većeg dijela make up-a s lica prije bilo kakvog korištenja uređaja. A druga zamjerka je što ima samo jednu brzinu, a treća što nema tajmer u sebi na kojeg sam navikla. Međutim, ako nemate niti jedan uređaj, ovo super prilika za kupiti sve zajedno.



Prije nego završim, još malo tehničkih sitnica. Uređaj se puni na klasičan punjač i napuni se za svega 1 sat. Baterija nakon toga traje 40-ak minuta, piše da je moguće i kraće ako se koristi pod vodom. Moje iskustvo je da traje dulje od 40 minuta, čak i ako se koristi pod vodom. U paketu se nalazi i praktična, na magnet, velika torbica u koju stanu svi nastavci i praktična je za skladištenje uređaja. Sam aparat ima 2 brzine koje se mogu koristiti i tijekom epilacije i pilinga. Dok aparat za čišćenje lica ima svega jednu brzinu.  



Iako je elipacija pod vodom praktična, glavu je teško očistiti od svih dlačica, čak i ako se čisti pod vodom. Na kraju sam se prebacila samo na suhu epilaciju. Svjetlo na uređaju je najbolja stvar koju su mogli postaviti. I ono najvažnije pitanje – urastanje dlaka. To je neizbježan problem bilo kakvog uklanjanja dlačica s korijenom. Imala sam nekoliko slučajeva urastanja, ali manje nego prije. Mislim da je nemoguće potpuno izbjeći. Smanjenju problema sigurno pomaže četkica za piling tijela. 

Cijena ovog paketa je 1650 kn i može se kupiti u Elipsu. Da, cijena je visoka. Ali polazeći iz svog iskustva da mi je ovo 3 Braun epilator, i da sam prvi zamijenila drugim samo zato što mi je dosadio, a drugi trećim jer sam ga dobila...govorim o zaista višegodišnjoj investiciji. Plus, stvarno je jednostavno i brzo s njime ukloniti dlačice. 

Link: Elipso ( u web shopu nema mog modela, već model bez aparata za čišćenje lica i trenutno je na akciji!)

*PR uzorak

Koristite li epilatore?
Love,
Ana

4 komentara:

  1. daaakle, telepatija s braunom - baš si neki dan razmišljam kako bi na epilatoru bilo odlično postaviti svjetlo! hehe
    trenutno koristim braunov iz serije 5. izgleda poput traktora naspram ovih iz serije 9! :D

    intenzivno si razmišljam o novom. previsoka mi je cijena i svakako se isplati loviti popust. jedino mi je pitanje: koliko najkraće mogu biti dlačice da ih ovaj iz serije 9 uspije uhvatiti? 0,5 cm mi je predugačko...kod epilacije mi je strašno to što ne volim hodati okolo s dlakama čekajući optimalnu dužinu. pogotovo ljeti!

    dani

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, kasnim s odgovorom, ali nadam se ne prekasno.
      Preporučljivo je 0,5, ali ja sam neki dan skidala zaista kratke. samo postoji mogućnost da ti neće skinuti sve odjednom pa da ćeš kroz dan dva morati ponavljati. Pod kratke mislim - tek probile .-)

      Izbriši
    2. pa to je super! :)

      dani

      Izbriši
  2. Taj uređaj za lice ima 2 brzine,dovoljno je samo jos jednom pritisnuti gumb nakon sto se ukljuci prva brzina:)

    OdgovoriIzbriši