12. lis 2015.

Starskin: Foaming peeling perfection puff & Bio- Cellulose Sekund skin mask/firming



Događa li se i vama, da što ste stariji to više brinete za svoju kožu? A dekorativa je sve manje interesantna? Neću reći da sam je se potpuno odrekla, ali sve više i više uživam u preparativi. I upravo zbog toga vas upoznajem s dva preparativna proizvoda za lice za koja vjerujem da će vas zainteresirati. 


Prije maske na lice uvijek treba napraviti piling koji će kožu dubinski očistiti i pripremiti da dubinski upije proizvode. Ovaj piling potpuno je drugačiji od svih na koje smo navikli. Umjesto klasičnih granulica, sve što je potrebno za tretman nalazi se na pufnici. U vrećicu ulijte nekoliko kapi vode i protresite. Zatim nježnim kružnim pokretima prođite po cijelom licu. Na pufnici će se napraviti pjena zbog koje će kliziti po licu dok će istovremeno raditi piling i ostaviti kožu besprijekorno čistom. Pufnica se može koristiti 2-3 puta, dovoljno je zatvoriti vrećicu nakon upotrebe i sljedeći put ponoviti postupak.


Nakon tretmana sam lice naravno isprala, a koža mi je bile nježna i suha i ono najvažnije, osvježena. Iako sam ljubitelj grubljih pilinga, ovaj uopće nije takav, međutim, na moje ugodno iznenađenje rezultati nisu izostali. Uklonjen je višak sebuma, koža nije iritirana, a osjećaj glatke i čiste kože nije izostao. I sami sastojci su jako zanimljivi, mješavina prirodne alfa hidroksi kiseline, mrkve i brokule stvaraju bogatu pjenu koja učinkovito i sigurno uklanja mrtve stanice kože.



Nikada nije bolji trenutak za masku za lice doli nakon pilinga. Koža je tada spremna upiti sve sastojke maske za lice. Starskin beauty poznat je po svojim Bio- Cellulose Sekund skin maskama, a ja sam imala priliku isprobati masku koja učvršćuje kožu. Starskin maske za licu nisu klasične teksture u obliku gela, kreme ili gline, već su doslovno maske za lice koje se prislone na kožu i ostave da djeluju 20-ak minuta. Ova maska dizajnirana je da pruži vašoj koži osjećaj podatne kože i mladenačkog izgleda, daje živost sivoj, beživotnoj koži, dok ju istovremeno hladi. I ono najvažnije, izrazito je jednostavna za korištenje.


Maska ima 2 zaštitna sloja koja vam pomažu da ju lakše nanesete na lice, jer je poprilično tanka. Nakon što odstoji nježno utapkajte serum u lice i vrat. Do potpunog upijanja u kožu je prošlo skoro pola sata, pa vam ne preporučujem kao SOS masku koju ćete nanijeti ne bi li se osvježili prije izlaska. Posvetite si mini SPA tretman za savršene rezultate. Koža će vam biti besprijekorna, glatka, zdrava i make up će savršeno sjesti. Ne mogu svjedočiti o zategnutosti kože, jer (srećom) moja koža se zaista dobro drži, ali svjedočim o blistavijom koži i zdravijem izgledu.


Starskin beauty proizvode ekskluzivno možete naći u Douglas parfumerijama po cijeni od (cca) 75 kn. Da, cijena je visoka, uzmemo li u obzir da je maska za jednokratnu upotrebu (piling je u tom slučaju isplativiji jer ga se može koristiti nekoliko puta). Međutim, rezultati ne izostaju, a ja smatram da se mi žene svoju kožu moramo barem jednom mjesečno moramo nagraditi nečim posebnim.

Detaljnije o Starskin proizvodima pronađite ovdje.

*PR uzorak



 Koja je vaša omiljena maska za lice? Jeste li isprobali koji Starskin proizvod?
Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar