17. stu 2015.

Druga strana života ….Voli sebe

Koliko puta ste si rekle da dan ima premalo sati da bi sve stigle napraviti na vrijeme? Previše puta! Koliko puta ste odvojile vrijeme za sebe i svoje male rituale. Znam da sam ja često žurila ne bi još nešto stigla napraviti. Gotovo cijeli dosadašnji život sam provela žureći se. A čemu? Zar baš sve mora biti odmah i savršeno? I jesam li zato ja savršena ako je sve ostalo oko mene 'po špagici'? 

Dugo sam se borila sa činjenicom da ništa neće stati ako uhvatim malo vremena za sebe. I zašto ne bi pila kavu na terasi 5 minuta duže ako je dan savršen? Dugo je u meni kolalo dok nisam odlučila i u prenatrpanom danu naći vremena za sebe. Čak mi i Ženski rokovnik (uključite se u darivanje ukoliko želite svoj primjerak osvojiti) ove godine ide u prilog, jer upravo je ovo tema - Voli sebe! Na žalost, unatoč mojoj odluci, netko me treba podsjećati da brinem o sebi i da se zaista ponekad stavim na prvo mjesto.

Odluku sam donijela nakon što sam saznala da sam trudna. Ali ne odmah, jer prvih par tjedana sam nadobudno planirala, čistila, spremala,… a u svemu tome, zaboravila sam jedno, da više ja nisam vladar svog tijela i da moj tempo sada određuje netko drugi. Plus, prva 3 mjeseca trudnoće trudnice uglavnom prespavaju. U jednom trenutku sam shvatila da koliko god ažurna bila, uvijek ima nešto za čistiti i  odlučila sam se odmoriti. I nakon dugo vremena naspavati. A onda je uslijedilo pravo uživanje. Imam sreću što cijelu trudnoću mogu biti doma, što mnogi nemaju priliku. I upravo ovo je vrijeme za mene i moje rituale koje želim zadržati i kasnije.

I zato sam s vama odlučila  podijeliti svojih omiljenih 5 rituala kojih se zaista ne želim odreći.

1.      Ne priznajem tuširanje. I 11 mjeseci života u stanu koji ima samo tuš kabinu za mene su bili iznimno bolni i ne ponovili se. Ritual brčkanja u kadi pune tople vode, ispremiješan s mirisa pjene za kupanje uz lagani sjaj upaljene svijeće je nezamjenjiv i nema tog groznog dana kojeg ovaj ritual ne bi popravio.  

2.      Nekada je to bila kava, zadnjih mjeseci je čaj. Čak imam i svoje šalice prema raspoloženju. Uz čaj idu naravno i keksići i neopisiva tišina koja je stvori u mojoj glavi. Misli kao da pobjegnu. Ispred mene je samo pogled na prekrasno lišće u najdivnijim bojama. Ima li ljepšeg 15-minutnog bijega od ovog?



3.      Manikura. Na ovo su me natjerale predivne Suzanine manikure. Ajme,šta ta žena radi. Iako sam ja krenula od pravilnog uređivanja kožice i umasiravanja ulja, dakle potpuni basic level, sada već moje manikure izgledaju potpuno privlačno da ih i pokazujem svijetu. Nisam ni sanjala da je to toliko umirujuće.

4.      Kuhanje & kolači. Ne bi ste vjerovali koliko me opušta kuhanje. Sve mi kuhamo i po tome nisam ništa posebnija, ali u trenutku kada sam počela kuhanje gledati kao mali ritual i istraživanje postalo mi je puno zanimljivije. Posebno pečenje kolača. Istraživanje novih recepata za kolače mi je omiljena zabava. Prelistavanje kuharica, druga omiljena zabava. I onda zadovoljstvo jer jedemo nešto ukusno. Kolači su mi najbolja antistres terapija. I jednom kada sam prestala na kuhanje gledati kao obavezu, postao je gušt. 




5.      I u svim tim malim, kratkim ritualima, stvorio se jedan malo veći. Masaža! Sve nas bole leđa od posla, sjedenja za stolom, stajanja, ali imam osjećaj da me u trudnoći bole još i više. Moje rajsko mjesto za masažu je Twinkle Spa. Tamo ćete upoznati Teu, Teu koju ćete obožavati jer nikada nisam bila na toliko nježnoj, a toliko učinkovitoj masaži. Tea zna sve o tijelu u trudnoći i razvoju beba, pa osim ugodne masaže odgovorit će vam na 1001 pitanje koje ćete imati. 

Ponekad za sebe odvojim više vremena, ponekad manje. Ali poanta je da odvojim i da to je BAŠ SVAKI DAN! Poanta je da sam počela ne samo voljeti sebe, već i svoje prioritete stavljati na prvo mjesto. Nadam se da sam vas ovim postom barem malo potaknula da brinete o sebi. Ako nećete same, nitko neće umjesto vas…

Podijelite sa mnom, koji su vaši omiljeni rituali? 

Love,


2 komentara:

  1. Cestitam na trudnoci! I divna aplikacija! Vec ju imam!! :) Uzivaj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Lany:* Slažem se, divna aplikacija <3

      Izbriši