30. stu 2015.

Essie Bahama mama



Ponekad s nekim komadima naše kozmetičke kolekcije imamo love-hate odnos. Pa upoznajmo moj komad s kojim sam izgradila upravo takav odnos. Predstavljam njegovu ljepotu: essie bahama mama!

Rijetke su te kojima oko nije zapelo na bahama mamu. Predivna tamno crvena s primjesama ljubičaste savršena je nijansa za hladnije mjesece i definitivno nijansa koju morate imate u svojoj torbici. Kao i svi essie lakovi odlično se maže i relativno brzo suši na noktima. Za potpuno prekrivanje biti će vam dovoljna dva sloja. Četkica je kao kod svih essija plosnata i široka što meni uvelike olakšava precizno nanošenje laka na nokte. 


No, tu počinje moj hate odnos s ovom nijansom. Iako obožavam essie lakove, na ovoj nijansi kao da su se pogubile sve njihove karakteristike. U dva sloja ima predivno prekrivanje, ako ste prvi sloj odradili loše, šteta će se vidjeti i s drugim slojem. Ne usputnom promatraču, ali vama će biti vidljiva. Unatoč bazi i nadlaku (oboje essie), te činjenici da sam s samim lakom prošla po rubu pločice nokta, on se već krajem drugog dana počeo povlačiti , što mi se do sada nije dogodilo s niti jednim essie lakom za nokte. Slike su slikane popodne drugog dana i na slikama možete primijetiti koliko se počeo povlačiti s ruba nokta!


Ovo je nijansa za izlaske, posebne prigode, nikako za čišćenje, pranje suđa, spremanje,…jednostavno ne podnosi realni život.

Osim sjajnog finiša, bahama mama je predivna i u mat varijanti! Njega gracioznost će doći do izražaja, ali na žalost s njom i svaka greška kod nanošenja pa budite jako precizne odlučite li se za mat finiš.



Kratki rezime za kraj. Prvenstveno po trajnosti, najgori essie kojeg imam. Ni mazanje mu nije vrlina. Ali božanstvena nijansa ga izvlači da ga obožavate i nosite opet i opet!


Kako vam se sviđa nijansa? Koji je vaš omiljeni essie lak za nokte?

Love,
Ana

2 komentara:

  1. Boja je predivna, odlicno ti stoji! Prava nijansa za jesen! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepa mi je nijansa, ali mislim da previše već iskače iz paštete, a nije ni trajan ni ništa posebno. :D

    OdgovoriIzbriši