6. stu 2015.

Murad Skin Smoothing Polish piling za lice

 


Unatoč svim uređajima za čišćenje lica koje posjedujem (a ukupno ih je 3), uz ništa mi koža ne prodiše potpuno kao nakon pilinga. Vjerujem da će se mnogi složiti sa mnom da ništa poput masaže kože zrncima ne može tako dobro osvježiti kožu i potaknuti cirkulaciju, ali problem koji se nadovezuje je pronaći savršen piling za vaš tip kože. Zaista sam godinama tražila piling koji će postati the piling i koji će ispunjavati sve moje zahtjeve.

Kada biram piling volim grublje, ali istovremeno lagano kremaste teksture pilinga. Mora mi ostaviti osjećaj da je nešto zaista i napravljeno na koži. Kako  je moja koža mješovita zaista podnosi bez imalo problema grublje tretmane. S druge strane, ti grublji pilinzi nikako ne smiju biti suhi. Već baš poput Muradovog moraju lagano kliziti kožom. Muradov Skin Smoothing Polish izrazito je guste teksture, zbog čega je zrno graha dovoljno za cijelo lice. No kremasta tekstura omogućuje nježno uklanjanje stanica bez oštećenja kože.


Iz Murada obećaju intenzivno čišćenje i eksfolijaciju, a ujedno i hidratiziranu te glatku i meku kožu. Piling sadrži zrnca jojobe i ekstrakt nara koji je idealan za mješovitu kožu i efikasno čišćenje pora. Apsolutno potpisujem njihov opis jer nakon godina i godina traženja konačno sam našla piling koji izvrsno pristaje mojoj koži i kojeg bez imalo problema mogu koristiti i 2x tjedno. Veliki plus ide i mirisu koje svjež i voćni, ali ne preagresivan.


Piling se može kupiti u Wellness i fitness centru Murad po cijeni od 216 kn za 100 ml. Količina od 100 ml će vam trajati zaista dugo, tako da vas cijena ne smije prestrašiti.

Imate li mješovitu kožu i tražite li idealan piling, svakako obratite pažnju na ovaj. Neće vas razočarati!

Koji je vaš omiljeni piling? Volite li Murad proizvode?


*PR uzorak

Love,

4 komentara:

  1. Obzirom da imamo slican ukus po pitanju pilinga, ovaj bi i meni odgovarao �� po opisu je savrsen!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti pasao, pa ću ti za probu svakako dovojiti u teglicu i dostaviti da isprobaš!

      Izbriši
  2. rado bih ga probala, o teksturi i mirisu izgleda kao nešto što bi voljela. nazalos cijena je ta koja me spriječava u kupnji :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena je viša, ali količina kja se dobije i koja se troši po pilingiranju, te kada se u to uračuna kvaliteta, apsolutno vrijedi te novce te svakako se isplati razmisliti o njemu!

      Izbriši