18. stu 2015.

NOTD Britanski luksuz



Prije nekoliko mjeseci sam u Kozmu uzela ovaj lak za nokte jer sam tražila nešto nude s malo sjaja i što će biti dovoljno samo za sebe na noktima. Moram priznati da uopće nisam skužila da je u pitanju 'hrapavac' dok ga nisam nalakirala.



Lak je tople nude nijanse koja lagano vuče na nježan rozi ton, a na suncu se presijava na zlatno. Za savršeno prekrivanje potrebne su dvije nijanse, a lak mi  na noktima izdrži 2,3 dana bez ikakave greškice. Nakon toga pranje suđa počinje davati svoj danak i primijetila sam da se lagano povlači s desne ruke s kojom sve radim.




Lak dolazi u izrazito maloj bočici (militražu ne mogu pronaći) i s ekstra malom četkicu. Preciznije rečeno – kratkom četkicom. Iako je kratka meni omogućuje preciznost pa joj dajem plus. Lak je dostupan u Kozmo parfumerijama po cijeni od 20kn, a njegov naziv je no.24 Grit fx – Kensington.



Znam, totalno nije jesenski, ali meni je divan i već ga mjesecima obožavam!

Ostale BeautyUk pjeskiće možete pronaći ovdje, i primjećujem da su kod nas jefiniji nego u UK-u! 


Kako vam se sviđa ova nijansa laka za nokte?

Love,

2 komentara:

  1. Volim teksturce i ovaj mi se baš dopada - jako je elegantan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ih nekako zavoljela u zadnje vrijeme! Da, slažem se, apsolutno je elegantan!

      Izbriši