9. velj 2016.

Beauty dnevnik


Pratite li svoju dnevnu rutinu? Mijenjate li proizvode ili se uvijek držite provjerenih? Kao blogerica vrlo često mijenjam proizvode kako u svojoj rutini njezi kože tako i u dekorativi. Jedno je pravilo kojeg se uvijek držim, kada krenem testirati neki preparativni proizvod je da vrijeme testiranja mora biti minimalno mjesec dana, ali poželjno je i više.

Prekratko vrijeme testiranja vrlo često može dovesti do zabluda. Osim što se koža konstantno mijenja, naša koža podložna je i promjenama temperature. Drugo pravilo kojeg se beskompromisno držim da istovremeno ne testiram više proizvoda. Zašto? Kako možete znati učinak dnevne ili večernje kreme ako ih istovremeno koristite nekoliko? Vrlo teško. Svoj princip beauty dnevnika i pisanja recenzija ću vam pojasniti kroz primjer.

U prepisivanju dnevnika Nieine linije sam napisala krivi datum, odnosno datum prepisivanja, umjesto početka korištenja. 

Prije mjesec dana sam počela koristiti Niveinu Celllular liniju. Linija se sastoji od kreme za dan i noć te za okoloočnu njegu. Uz ovu liniju koristim još i Elizabeth Arden serum,te Bocassy tonik koji koristim već duže vrijeme. Moja njega se u ovom, ali i većini drugih slučajeva sastoji od nadogradnje. Nakon što sam se uvjerila da mi tonik ne šteti, uvela sam novi proizvodu svoju rutinu. U ovom slučaju je to bio serum. Nakon što sam se upoznala s karakteristikama seruma, u moju rutinu je ušla Nivea. Prvu stvar koju sam zamijetila kod uvođenja nove linije je da mi je lice počelo reagirati akanama. Prema iskustvu prva stvar na koju sam posumnjala je noćna krema. Do sada sam uglavnom imala problema s noćnim kremama pa je ovo i reakcija koju sam očekivala. Kada mi se nakon nekoliko dana stanje nije popravilo, maknula sam noćnu kremu iz njege i nastavila bez nje. Ostatak proizvoda mi nije tako drastično reagirao na kožu. No isto tako sam zamijetila da nije s ničim niti posebno utjecao. Tako mi je koža ostala poprilično dehidrirana i na svaku promjenu temperature je reagirala perutanje.

Osim reakcije na kožu u mojem beauty dnevniku su se našle i druge karakteristike. Poput potrebnog vremena upijanja, mazivosti, kako reagira na promjene vremena i na kraju ima li pomaka kod bora. S naglaskom na okoloočne jer druge nema.


Zašto treba pisati beauty dnevnik? U ludnici života vrlo često zaboravimo na neke karakteristike proizvoda. Također, disciplinirat će vas na korištenje samo jednog proizvoda i time ćete upoznati zaista njegove kvalitete. 

Meni beauty dnevnik služi i za pisanje tema postova kao i za wish liste. 

Jeste li isprobali ovako nešto?

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar