11. ožu 2016.

Philips VisaCare


Volite li svoje kućne SPA rituale? Ako vam je odgovor potvrdan, onda je ovo recenzija za vas.
Volim ići u kozmetičke salone, ali više od svega volim biti doma i uživati u ugodnosti svog doma. Možda nikada ne bi rekli, ali pravi sam kućni tip. Zato ni ne čudi da sam doma oduvijek imala svoje SPA rituale. Duge kupke, njega lica, tijela,...  upravo zato sam svom ritualu dodala još jedan genijalan uređaj: Philips VisaCare. Prvi kućni uređaj za mikrodermoambraziju lica!


Mikrodermoambrazija lica je postupak koji će doslovno probuditi vašu kožu, a VisaCare će vam rezultate kao niti jedan do sada uređaj za kućnu upotrebu. Osim što dubinski čisti kožu kroz sve slojeve derme, zahvaljujući vakumu on i masira kožu lica. Znamo koliko je masaža lica važna, no isto tako vjerujem da ste svjesni da rukama nikada ne možete postići taj efekt kakav može uređaj.


Vakum koji VisaCare proizvodi je dosta jak i u početku ćete se možda pomučiti da vam uređaj nježno klizi po koži lica. Nakon nekoliko tretmana će već postati rutina. Preporučljivo vrijeme tretmana je 5 minuta. Iako nema nikakvih zvučnih ili bilo kakvih drugih oznaka sami ćete osjetiti kada trebate prijeći na drugi dio lica. Prilikom tretmana možete odabrati jedan od 2 nastavka: za normalnu ili osjetljivu kožu. Nakon tretmana nastavak je potrebno očistiti. U videu, osim recenzije ćete moći vidjeti i kako izgleda sam tretman.


Uređaj se puni cijelu noć i nakon toga ga možete koristiti 6 puta (ukupno 30 min). Iz Philipsa preporučuju tretman 2 x tjedno, ali ja sam se zadržala na 1 x tjedno i vidim da je mojoj koži zaista i više nego dovoljno. Nastavci se mijenjanju svakih 6 mjeseci, a cijena nastavka je 259 kn. Dok je cijena samog uređaja 1999 kn i moguće ga je kupiti ekskluzivno u odabranim Douglas prodavaonicama, a ovdje možete vidjeti kojima. A detaljnije o samom uređaju možete pronaći ovdje.


Philips VisaCare je uređaj koji je svojom namjenom kod mene i prije prve upotrebe postavio jako visoke standarde. Očekivala sam puno i drago mi je reći da je ispunio moja očekivanja. Moja koža je daleko podatnija, ugodnija na dodir, baršunastija i elastičnija. Osim ovih rezultata moja koža puno bolje reagira na serume, kreme, ali i sredstva za čišćenje lica kao i na make up, jer je dubinski obnovljena. Meni je također kod ovog uređaja veliki plus što sam tretman mogu odraditi sama u udobnosti svog doma i za svega 5 minuta. Ušteda vremena s vidljivim rezultatima je ono što cijenim više od svega. Za više informacija predlažem vam da pogledate cijelu recenziju.  



Video možete pogledati u većem fotmatu klikom na ovaj link. 

Kako vam se sviđa Philips VisaCare? Ne zaboravite, na Philips Facebook stranici možete osvojiti svoj primjerak - link!

Love,
Ana

2 komentara:

  1. Uhhh draga...pa ovo se čini odlično!! Baš je primamljujuć jako ovaj uređaj. Super video, totalno si simpa!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista je odličan i daje rezultate! Hvala ti :-)

      Izbriši