30. svi 2016.

Scholl Velvet smooth uređaj za manikuru i ulje za njegu noktiju


Zadnjih mjeseci sam opsjednuta noktima. Trudila sam se jako paziti na njih, njegovala sam ih, čak sam uvela i rukavice u pranje posuđa, međutim, jedne navike se nisam riješila: krivo korištenje rašpice. Iako znam da rašpicu treba koristiti u samo jednom smjeru i nikako grube gradacije, tu uvijek 'varam'. Iz nekog razloga skraćivanje noktiju želim što prije napraviti te cijeli proces završi grubim rašpanjem. A rezultati? Hm...uglavnom listanje noktiju. Svatko tko se upoznao s problemom listanja noktiju zna koliko ga je teško iskorijeniti, jer koliko god da skraćujete nokat, on se i dalje lista. Velvet Smooth je bio moja zadnja nada da ću se konačno posvetiti noktima na pravilan način.




Svi dosadašnji aparati za manikuru imaju valjkaste glave, Velvet Smooth je prvi uređaj s kojim sam se susrela da mu je glava plosnata. Kod valjkastih glava me smetalo što je bilo jako teško kontrolirati njihov rad, odnosno, linija vrha nokta nije bila ravna. Pločice Velvet Smootha su ravne i kao takve omogućuju preciznost ravne linije. Vjerujem da i vas brine da li su nezgrapne na rubovima pločice nokta i koliko plitko mogu doći, odnosno koliko je moguće skratiti nokat s njima. Bez imalo problema sam oblikovala nokat s njima, na moje ugodno iznenađenje čak i preciznije i lakše nego s klasičnom rašpicom jer je proces sporiji. Što se skraćivanja tiče, moguće je doći jako skratiti pločicu nokta, međutim tu će ipak pobijediti klasična rašpica jer je tanja, s ovom ćete se morati malo pomučiti.

Uređaj radi na AA bateriju koju ćete dobiti u setu i ima 2 brzine. Viša brzina je sporija od vaših ruku što je super, jer upravo je ta brzina s koju koristimo dok skraćujemo nokat uzrok svih negativnih posljedica nokta. Osim što je sporiji i zbog toga puno bolja opcija za nokat, Velvet Smooth me prisilio da skraćujem nokat držeći se jednog smjera. Također, zbog oblika pločice i sporije brzine primijetila sam da sam nokat ravno kratila i samim time je rub bio zatvoren, te kada sam se riješila dijelova nokta koji se listao, taj problem se nije više vraćao.


Uz pločicu za skraćivanje, u setu se nalaze još dvije pločice: nastavak za poliranje površine noktiju i nastavak za sjaj noktiju. Nastavak za poliranje površine noktiju vam neće dati rezultate pri prvom korištenju, odnosno neće potpuno zagladiti nokat. Iako sam to očekivala, s vremenom mi je postalo drago da nije jer vratimo se na početak recenzije i moj problem s pregrubim rukovanje rašpicama i gdje me doveo – kroničnom problemu listanja noktiju. Nastavak za poliranje će dati genijalne rezultate već pri prvom korištenju, nokat će se sjajiti i taj sjaj će trajati danima. Osim što je na pločicama sa stražnje strane napisan broj, razlikuju se po gradaciji te ćete već samim dodirom na pločicu prepoznati o kojoj se pločici radi.

Prije prvog korištenja / nakon 3 tjedna korištenja


Uz Velvet Smooth inovaciju iz Scholla predlažu i ulje za njegu noktiju i kožice oko noktiju. Volim ulja, ali mrzim vrijeme njihovog upijanja. Sada, uz malo dijete mi je to posebno nepraktično. Prva stvar koja me oduševila kod ovog ulja je brzo upijanje. Sistem kojeg se držim je da prvo ulje nanesem na sve nokte jedne ruke i zatim umasiravam prst po prst 20-ak sekundi. Ulje sam koristila svaki dan, za razliku od Velvet Smootha kojeg sam koristila 1 x tjedno. U 3 tjedna korištenja, mogu potvrditi da mi se kožica oko noktiju vidno oporavila, a nokti ojačali te istovremeno dobili na elastičnosti. Uz to ulje prefino miriše i sadrži mješavinu 7 različitih ulja. Iz Schoola ističu da ulje hidratizira nokat, održava vlažnost i elastičnost i noktiju i kožice oko noktiju. Osim na noktima na rukama, ulje sam koristila i na noktima na nogama, i nokat palca koji mi je bio izrazito tvrd i često pucao zbog toga je posao elastičniji, ali prave rezultate očekujem kroz nekoliko tjedana. Ulje uz njegujuća svojstva ima ugodan miris.

Cijena uređaja: 299 kn
Cijena dodatnih nastavaka: 79 kn
Cijena ulja: 59 kn

Love,
Ana
*PR uzorak

Nema komentara:

Objavi komentar