23. ruj 2016.

OOTD: jesen


Govori li išta više jesen od kombiniranja kratkog i dugog? Ljetnog i jesenskog?
Obožavam nove traperice s SheIn-a. Boyfriend model su, pravi je traper, ne tanak za koji samo čekam da pukne i imaju predivan detalj na nogavicama.


 Majica SheIn (link)
Traperice SheIn (link)
Jakna Mexx
Tenisice Converse

Majica je bila odlična do pranja. Skupila se toliko da je od normalne majice postala crop top. Preporučujem pranje na 20 stupnjeva, za svaki slučaj.

KAKO ODABRATI VELIČINU!

Traperice sam uzela veličinu XL (europski sa M), ali ne vodite se slijepo s njihovim brojevima. Prije svake narudžbe se 3 x premjerite. Možete i uzeti najsličniji odjevni predmet iz ormara još i njega premjeriti prije kupovine (tako ja radim). Cijeli proces ponovite 3 x. Svakako se vodite mjerama modela (desno od slike ćete naći sliku modela i proporcije). Također, ne zaboravite na komentare kupaca i galeriju stila. Vjerujte mi, to će vam jako olakšati kupovinu i na kraju to može prevagnuti: kupiti ili ne. 



Nisam toliko oduševljena bombericama, koliko military jaknama. Ova parka jedna je od apsolutno najljepših koju sam vidjela, a pronaći je možete ovdje. Traperice, iste kakve i ja imam samo s drugačijim detaljima (link). Volite li prugice? Obožavam ih. Jedna slatka, pristupačna majica, za cijenu kliknite ovdje


Za malo hrabrije, koji vole jaknu a puno detalja, Pronaći ju možete ovdje. Traperice skinny model i 3/4 dužine savršene su za prijelazno razdoblje, ove šarene možete pronaći na ovom linku. I za kraj jednostavna pamučna casual majica koja je dostpuna na ovom linku.  

Love,
Ana

Nema komentara:

Objavi komentar