11. svi 2017.

OOTD #8



Prošli vikend sam prošetala novu haljinu. Šarena haljina za šareno vrijeme kakvo je bilo prošlog vikenda! 



Kad naručujem ovakav tip haljina uvijek me strah da neće imati podstavu. Jesam li jedina s takvim brigama? Haljina ima donji dio podstavljen, malo iznad koljena. Materijal je lagan, ugodan, pravi proljetni (ili jesenski, ako volite kombinirati, kao ja). Jedini dio s kojim se nisam u potpunosti snašla je traka koja ide oko pasa. Nedostaju joj utori da bi pravilno stajala. Prema galeriji vidim da se dosta cura odlučuje nositi haljinu i bez nje, ali meni tada na njoj nešto nedostaje. Ili mi ne ističe struk pa mi se zato ne sviđa. 


Haljina je sa SheIn-a. Cijena je pristupačna, 27$ (snižena s 42$). Garantiram vam da je to tip haljine koji ćete moći iznositi na mnogo cipela :-), ali i u mnogo prilika! 

SheIn ima odličnu ponudu ljetnih haljina, pa svakako pogledajte (barem za inspiraciju :-) )!

Nema komentara:

Objavi komentar