7. srp 2017.

Recenzija knjige: 365 danas promijeni sebe i ostvari svoje ciljeve

Da me netko pita koliko dugo radim na sebi, ako bi iskreno odgovorila, onda bi to bio odgovor nekoliko mjeseci. Iako je pravi odgovor, gotovo 10-ak godina. Prije toliko godina sam pročitala prve knjige na temu rada na sebi, vodila prve diskusije , čak i posjetila nekoliko seminare. Iako sam imala snažnu želju nešto i napraviti na sebi, trebalo mi je godina i godina da nešto zaista i napravim. Zapravo, trebao se dogoditi pravi trenutak.

Ponekad forsiramo nešto. Gledamo prošlost i pitamo se što smo mogli drugačije napraviti. Ili se pretjerano posvetimo budućnosti. A ključ je u trenutku u sadašnjosti. Prije nekoliko mjeseci sam pročitala knjigu o čišćenju KonMari metodom. Oduševila me. I dalje je primjenjujem. No, nekoliko mjeseci kasnije vidim da nisam potpuno završila taj proces.

Kada mi je u ruke došla knjiga: 365 danas promijeni sebe i ostvari ciljeve znala sam da je to taj moment koji sam tražila da završim proces koji sam pokrenula prije nekoliko mjeseci. Za razliku od svih dosadašnjih knjiga na tu temu koje sam čitala, ovo je knjiga koja vas tjera da aktivno sudjelujete u radu. Ovo nije knjiga koju ćete posuditi dalje, ovo je vaš osobni dnevnik. U njega ćete pisati svoje odgovore koje ćete pronaći kad zagrebete duboko ispod površine jer samo tako se radi na sebi. Iskreno i potpuno. Ponekad ćete preskočiti neko pitanje, pa se vratiti naknadno na njega. Ponekad ćete pitati okolinu da vam kaže svoj neki odgovor o vama.

Tek kroz ovu knjigu sam shvatila da nisam završila proces koji sam započela KonMari metodom. Uvijek sam se doživljavala kao osoba koja je vezana uz kozmetiku. Svi oko mene su me po tome znali. Znala sam odgovore. Novitete. Tu je i blog koji me odvodio u tom smjeru. I u trenutku kada mi je sve to već postalo naporno, bilo je teško stati. Stati bi značilo izgubiti dio svog identiteta, iako sam ga ja davnih dana prerasla. Sada sam odlučila napraviti i rez u tom smjeru. Osim što je blog odavno prestao biti isključivo beauty, odlučila sam se i ozbiljno obračunati sa svojom kozmetikom.

Knjiga je planirana da se čita svaki dan i da se svaki dan ispunjava jedna stranica. No, ja tvrdim da svatko treba odabrati svoj način. Nisam ju dovršila do kraja, čitam ju kada imam dovoljno vremena posvetiti se detaljno svakoj stranici koju/e odlučim taj dan pročitati.

365 danas promijeni sebe i ostvari svoje ciljeve izdala je Školska knjiga, cijena je 179 kn i osim u knjižarama možete ju kupiti i preko njihovog web shopa.

*PR uzorak

Love,